အတုိက္အခံလုပ္တဲ႔ေနရာမွာ ေကာင္းတဲ႔လုပ္ရပ္ဆုိရင္ ေကာင္းတယ္လို႔ေၿပာႏုိင္ရတယ္။ မေကာင္းဘူးဆုိရင္ မေကာင္းဘူးလို႔ေၿပာရဲရတယ္။ ဒါမွ ၿပည္သူ႔အတြက္ လုပ္ေသာ အတုိက္အခံ ၿဖစ္မယ္။
ငါနာမည္ၾကီးဖို႔ဆုိၿပိး အတုိက္အခံလုပ္ၿခင္း၊ အက်ိဳးရလာဒ္တစ္ခုအတြက္ အတုိက္အခံလုပ္ၿခင္းက အတုိက္အခံႏုိင္ငံေရးသမားမဟုတ္ဘဲ
ဟိုဖက္လည္း သံုးမရ၊ ဒီဖက္လည္း အသံုးမဝင္ေပါ႔။
အေကာင္းတကာ႔အေကာင္းဆံုး သိပၸံရုပ္ဝတၱဳပစၥည္းေတြေတာင္မွပ ဲ
အားနည္းခ်က္ေတြဆိုတာ ရွိတယ္။ အားနည္းခ်က္ကိုပဲ ဖိဖိေၿပာ၊ အားသာခ်က္ကို
ထည္႔မေၿပာရင္ "ေသာက္တင္းတုပ္"တာ ဆိုတာကို လူတုိင္းနားလည္တယ္။
ဦးသိန္းစိန္က အခုမွ စၿပီး အေကာင္းၿမင္ခံရတဲ႔လူ။ အေကာင္းဖက္ကို ေၿပာင္းဖို႔ဆုိတာမွာ အတင္းအၾကပ္ ေတာင္းဆိုတာ တစ္ခု တည္းေလာက္ကိုသာ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းစံနစ္တစ္ခုအေနနဲ႔ နားလည္ထားရင္ ႏုိင္ငံေရးလုပ္ဖုိ႔မေၿပာနဲ႔၊ ကိုယ္႔အိမ္ထဲမွာ က်န္ေမာင္နွမေတြနဲ႔အၿပိဳင္ အေမ႔ဆီက အေမြေတာင္းရင္ေတာင္ ရမွာမဟုတ္ဘူး။
ညွိနႈိင္းတာ၊ တုိင္ပင္တာ၊အေလွ်ာ႔အတင္း ေစ်းဆစ္ယူၾကရတာ၊ နႈတ္ခ်ိဳသွ်ိဳတစ္ပါး ဆုိတာေတြက အလကားထားတာမဟုတ္ဘူး။ လူမႈဆက္ဆံေရး နည္းပရိယာေတြပဲ။
နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ လူဆုိးလူမိုက္လို႔ အၿမင္ခံလာရတဲ႔ဘဝကေန စၿပီးေၿပာင္းဖုိ႔ၾကိဳးစားေနတယ္ဆ ုိတဲ႔
ေခတ္ေၿပာင္းေခတ္လြဲကာလမွာ ၿမန္မာၿပည္အစိုးရကို စင္းလံုးေခ်ာေတြနဲ႔
နိႈင္းနိႈင္းၿပီး အၿပစ္တင္ေနတာကေတာ႔ ကိုယ္ဟာ တစ္ကယ္ပဲ ကိုယ္႔ႏုိင္ငံအတြက္
အက်ိဳးလိုလားတဲ႔ အတုိက္အခံလား၊ အရင္တုန္းကလို ဗမာေၿပမွာ
လူမိုက္ေတြၾကီးစိုးၿပီး ကိုယ္က ဟီးရုိးစတုိင္ခ်ိဳးခ်ိဳးၿပီး
အတုင္းအုပ္ရတာကို ကမၼဝါဖတ္ေနရသလို ထင္ၿမင္ေနတဲ႔ လူလားဆုိတာ
ၿပန္သံုးသပ္ၾကည္႔ေပါ႔။
(ရွစ္ေလးလံုးမွာ အခမ္းအနားကို လာတဲ႔ ဝန္ၾကီးနွစ္ဦးအေပၚ အတင္းတုပ္တဲ႔လူေတြအတြက္ပါ။)
အေကာင္းတကာ႔အေကာင္းဆံုး သိပၸံရုပ္ဝတၱဳပစၥည္းေတြေတာင္မွပ
ဦးသိန္းစိန္က အခုမွ စၿပီး အေကာင္းၿမင္ခံရတဲ႔လူ။ အေကာင္းဖက္ကို ေၿပာင္းဖို႔ဆုိတာမွာ အတင္းအၾကပ္ ေတာင္းဆိုတာ တစ္ခု တည္းေလာက္ကိုသာ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းစံနစ္တစ္ခုအေနနဲ႔ နားလည္ထားရင္ ႏုိင္ငံေရးလုပ္ဖုိ႔မေၿပာနဲ႔၊ ကိုယ္႔အိမ္ထဲမွာ က်န္ေမာင္နွမေတြနဲ႔အၿပိဳင္ အေမ႔ဆီက အေမြေတာင္းရင္ေတာင္ ရမွာမဟုတ္ဘူး။
ညွိနႈိင္းတာ၊ တုိင္ပင္တာ၊အေလွ်ာ႔အတင္း ေစ်းဆစ္ယူၾကရတာ၊ နႈတ္ခ်ိဳသွ်ိဳတစ္ပါး ဆုိတာေတြက အလကားထားတာမဟုတ္ဘူး။ လူမႈဆက္ဆံေရး နည္းပရိယာေတြပဲ။
နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ လူဆုိးလူမိုက္လို႔ အၿမင္ခံလာရတဲ႔ဘဝကေန စၿပီးေၿပာင္းဖုိ႔ၾကိဳးစားေနတယ္ဆ
(ရွစ္ေလးလံုးမွာ အခမ္းအနားကို လာတဲ႔ ဝန္ၾကီးနွစ္ဦးအေပၚ အတင္းတုပ္တဲ႔လူေတြအတြက္ပါ။)
No comments:
Post a Comment